luni, 15 aprilie 2013

SECRET IMPARTASIT CU VOI

Vreau sa va impartasesc un secret :
Festivalul STARS OF SONG nu e asa, un simplu festival !!! Si am sa va demonstrez ,  in dimineata asta, daca imi acordati putina atentie. Este un eveniment organizat de oameni cu mult suflet, izvorat din dragostea pentru cultura , muzica , dar si pentru zona mirifica a Muscelui , care are atatea comori de descoperit .
Pentru noi, cei care locuim aici , ar putea parea banale atatea monumente istorice sau lacasuri de cult care isi poarta zidirea peste timp , ar putea fi simple case de locuit  atatea si atatea case construite in stil muscelean sau brancovenesc sau peisajele mirifice din imprejurimi ... Va invit insa sa vedeti cu ochii dumneavoastra toate aceste comori ale orasului meu , pe care nu ma satur sa le descopar si va asigur ca, atunci cand ne-am gandit cu totii la organizarea festivalului , una din cele mai importante motivatii a fost sa va oferim o mica vacanta de ziua copilului , aici la noi, in Campulung Muscel si in imprejurimi.
Daca v-am starnit curiozitatea , vaa invit sa cautati mai multe detalii si aici :
http://www.campulung-muscel.ro/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu